Network-RP


Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Network-RP
Network-RP
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Network-RP

Velkommen til Network-RP, en helt ny arma 3 RP server PÅ DANSK. Ts ip: 164.132.196.222:9735


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Politi Ans

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Politi Ans Empty Politi Ans Søn Mar 05, 2017 7:31 pm

luca4754



Dit RP navn: Lucas Christensen

Din alder (IRL min 14 år): 13 Håber jeg for en undtagelse

Om din RP karakter: (min. 30 ord): Jeg er en flink gut laver ikke så mange crime stuff laver mest penge med at mine. Jeg er meget normal like in real life og gør tingene på den samme måde og det. Jeg håber at det er godt nok og jeg er en meget seriøs dreng/mand.

Hvorfor vil du med i Politiet (min. 80 ord): Fordi jeg godt kan lide ting som det. Og jeg har meget med Politi at gøre i mit liv. Fx en gør noget man ikk må jeg går hen og siger hov hov og køre væk og ringer til politiet. Og jeg spiller Rp som en 14 årig. Og jeg tager mit RP meget seriøst. Jeg er meget seriøs jeg værtsetter mit liv jeg gør meget jeg er en god forhandler. Og jeg er meget af det som man nok skal være.

Hvorfor skal vi ansætte dig(min. 60 ord): Fordi jeg er en flink gut gør hvad de fleste siger. Er ikke sur på andre med mindre de råber af mig. Jeg lever livet mest som betjent og ikke bare er civil altså jeg gør mange politi ting ikke mange civil ting. Jeg siger ikke henderne op pga de køre for stærkt og jeg gør alt som der står i reglerne.

Acceptere du alle krav ledelsen stiller: Ja jeg gør alle de krav der bliver stillet.

Håber det bliver en god server. Ser i har gjordt meget ud af det.

2Politi Ans Empty Sv: Politi Ans Søn Mar 05, 2017 7:37 pm

Marc Hansen



Accepteret


______________________________________________________________________________________
Marc Hansen Rigspolitichef
______________________________________________________________________________________

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum